Annuleringsvoorwaarden congres november 2021


  1. De deelnemer heeft het recht deelname aan het congres te annuleren.
  2. Annulering van het congres door de deelnemer dient uitsluitend per e-mail te geschieden. De deelnemer kan hiervoor een mail sturen naar administratie@artsenleefstijl.nl met als onderwerp ‘annulering congres 2021’. De annulering is definitief zodra de deelnemer een bevestiging heeft ontvangen van Vereniging Arts en Leefstijl.
  3. Als annuleringsdatum wordt de datum gehanteerd waarop de e-mail betreffende de annulering is verzonden.
  4. Na de datum van inschrijving geldt een wettelijke bedenktijd van 14 dagen: binnen die termijn kan deelnemer kosteloos annuleren. Als de deelnemer al heeft betaald, ontvangt deelnemer de inschrijfgelden binnen 6 weken retour.
  5. Bij annulering tot acht weken voor aanvang van het congres is de deelnemer 15% van de deelnameprijs verschuldigd.
  6. Bij annulering tussen acht weken en vier weken voor aanvang van het congres is de deelnemer 50% van de deelnameprijs verschuldigd.
  7. Bij annulering later dan vier weken voor aanvang van het congres is de deelnemer de gehele deelnameprijs verschuldigd.