Veelgestelde vragen

Waarom hebben jullie gekozen voor een virtueel congres i.p.v. een congres in de Jaarbeurs?

In de Jaarbeurs kunnen we de 1,5 meter afstand onvoldoende garanderen. En omdat wij de veiligheid en gezondheid van onze deelnemers erg belangrijk vinden, hebben we besloten om het fysieke congres om te zetten naar een geheel virtueel congres. 

Waarom vindt het programma plaats van 21 – 25 september?

We hebben gekozen voor ‘De Week van Arts en Leefstijl’. In deze week zijn we op een spectaculaire, verrassende manier online met elkaar verbonden en zetten we samen leefstijl op de kaart. Dat doen we met onze sprekers uit wetenschap en praktijk, exposanten op het gebied van leefstijl en deelnemers: zorgprofessionals, beleidsmakerszorgverzekeraars en bedrijfsleven. 

Wat zijn de tijden van het avondprogramma (21 – 24 september) en dagprogramma (vrijdag 25 september)?

Voor het avondprogramma dat plaatsvindt van 21 – 24 september, kun je je vanaf 19.30 uur aanmelden. We beginnen het programma met de eerste workshops om 20.00 uur, de tweede serie workshops start om 20.45 uur. De workshops duren 30 minuten. 
Vrijdag 25 september kun je je vanaf 9.00 uur aanmelden: het programma met keynote speakers begint om 9.30 uur en duurt tot max. 14.00 uur.

Is het programma van het virtueel congres gelijk aan het fysieke congres?

Ja, het programma is op een paar kleine onderdelen ongewijzigd gebleven. En het grote voordeel ten opzichte van een fysiek congres is dat je alle programma onderdelen kunt bekijken omdat alle workshops/webinars, presentaties van onze keynote speakers, stands en presentaties van partners, exposanten online beschikbaar blijven.

Moet ik me opnieuw aanmelden voor de workshops?

Nee, dat hoeft niet. Je kunt zelf kiezen aan welke workshop je deelneemt wanneer je op het online platform bent. Natuurlijk kun je de workshop bijwonen waarvoor je je had aangemeld. 

Geldt er een gereduceerd tarief voor het virtuele congres (omdat er geen kosten zijn voor zaalhuur, etc.)

Nee, voor het organiseren van een virtueel congres zijn de kosten (o.a. vanwege de techniek) minimaal gelijk aan de kosten van een fysiek congres.

Is de accreditatie voor het virtueel congres geregeld?

Ja, ook voor het virtuele congres is de accreditatie voor geregeld. Over de exacte voorwaarden zullen wij je z.s.m. informeren.

Ik ben niet in staat om 25 september het programma online te volgen, krijg ik mijn geld retour?

Het programma is verdeeld over 5 dagen en blijft online beschikbaar. Dat betekent dat je alles kunt nakijken. Het enige nadeel is dat je niet actief kunt deelnemen door bijvoorbeeld gebruik te maken van de chatfunctie. Je krijgt dus ‘meer waarde voor je kaartje’ en om deze reden kunnen we de kosten niet crediteren.

Kan ik mijn kaartje overdragen aan een collega of kennis?

Ja, dat kan. Daarvoor moet jij de gegevens van jezelf en je collega per email sturen naar avc2020@databadge.net.
De volgende gegevens moeten er in staan: voornaam, achternaam, email-adres en functie. En het referentienummer welke in de bevestigingsemail stond.

Wat als ik mijn kaartje niet kan overdragen aan een collega?

Je kan dan je kaartje van dit jaar omruilen voor een voucher voor het congres van volgend jaar. Daarvoor moet je jouw gegevens per email sturen naar avc2020@databadge.net. De volgende gegevens moeten er in staan: voornaam, achternaam, email-adres en het referentienummer welke in de bevestigingsemail stond.

Hoe werkt het als ik pas halverwege de dag beschikbaar ben? Kan ik dan nog meedoen of is het programma dan al zo vergevorderd dat ik het beter kan terug kijken?

Je kunt op ieder moment van de dag meedoen. Alle content staat op het online platform: de presentaties van sprekers die je hebt gemist kun je terugkijken en wanneer je je aanmeldt kun je deelnemen aan de sessies die vanaf dat moment plaatsvinden.

Is er een vervangende activiteit voor het netwerken wat normaal tijdens het congres plaatsvindt?

Ja, we zorgen ervoor dat je ook online kunt netwerken.

Kan ik alle workshops in deze week volgen of zijn er workshops tegelijkertijd gepland?

Ja, er zijn workshops tegelijkertijd gepland. Maar dat is in tegenstelling tot een fysiek congres geen probleem omdat je alle workshops op een ander moment kunt bekijken.

Waar kan ik het programma van ‘de week van Arts en Leefstijl’ vinden?

We zijn bezig met het inplannen van het gehele programma. We streven ernaar dat dit in de derde week van juli gereed is. Daarover word je natuurlijk geïnformeerd via onze congres Nieuwsbrief en je vindt het programma op de website.

Hoe lang duren de workshops elke avond?

De workshops duren een half uur inclusief het beantwoorden van vragen.

Wat als ik een avond niet live kan bijwonen?

Natuurlijk is het jammer als je een avond niet live kunt bijwonen omdat je dan niet actief kunt deelnemen. Maar je kunt alles achteraf bekijken.

Ik vind een week lang aan workshops te veel, wat kan ik hieraan doen?

We kunnen ons voorstellen dat het veel is om een week online aanwezig te zijn. Daarom kun je alles nakijken op een moment dat het je wel uitkomt.

Ik wil zelf nog graag betrokken zijn bij het congres (als standhouder, spreker of workshops geven), waar kan ik met jullie daarover contact opnemen?

Leuk dat je enthousiast bent over ons virtueel congres! Als je wil deelnemen of informatie wenst te ontvangen, dan kun je telefonisch contact opnemen met Ilona Zuurmond, 06 15 59 1770 of Francis Cooymans, 06 50 66 5951 of via de mail info@artsenleefstijl.nl

Mijn vraag is nog steeds niet beantwoord, waar kan ik het beste mijn vraag over het congres stellen?

Dan kun je het best je vraag per email aan ons stellen via info@artsenleefstijl.nl. We zorgen ervoor dat je vraag z.s.m. beantwoord wordt.